Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T22:48:16+02:00
Inălțimea unei piramide este segmentul coborât din vîrf perpendicular pe planul bazei
  
Segmentul ale carui extremitati se afla in planele celor doua baze , perpendicular pe baze se numeste inaltimea prismei.Tot inaltime a prismei vom numi si lungimea acestui segment


2 5 2
2014-11-10T22:53:01+02:00
A) Inălțimea unei piramide este segmentul coborât din vîrf perpendicular pe planul bazei.
b) Distanța între bazele prismei este „înălțimea” prismei.
1 5 1