Realizeaza expansiunea complementelor directe din propozitiile urmatoare:

A) Observand absenta sa,l-am cautat.
B)Uite cartea mea preferata!
C)Am vazut fu;gerand deasupra muntilor.
D)Ne-a comunicat hotararea luata.
E)Am tinut minte toata intamplarea.

2

Răspunsuri

2014-03-06T16:26:12+02:00
1.Observând [că a absentat], l-am cautat. 2.Uite, [aceasta este cartea mea...]! 3. Am vazut [că fulgera...]. 4.Ne-a comunicat [ce a hotarât]. 5. Am tinut minte [ce s-a intâmplat].
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T16:27:22+02:00
Observand absenta,am cautat pe cine lipsea.
uite ce imi place
am vazut cum a fulgerat...
ne-a cominicat ce a hotarat
eu am tinut minte tot ce s-a intamplat
2 5 2