Am nevoie de o reclama pentru o pentu o pusculita si un suport de creioane pentru copii
ma puteti ajuta macar cu una din ele si repede??

2
Comentariul a fost şters
da sunt si sunt jenata dar e tema pentru maine:)
Comentariul a fost şters
multumesc mult noapte buna

Răspunsuri

2014-11-10T23:03:00+02:00
Suport de creioane 
Suportul de creioane este foarte folositor pentru copii. Datorita acestuia setul de creioane vor fi mereu amenajate la locul lor.Principalul motiv pentru care unui copil iar trebui acest supert ar fi mentinere creioanelor intrun loc bine stabilit, fara a le mai cauta cu privirea prin alte locuri.De aceea va recomand acest suport de creioane.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-10T23:17:50+02:00
Pusculita personalizata
Pe noua pusculita personalizata poti imprima orice doresti:numele tau, o fotografie de familie, un simbol cu zodia ta, un citat care te inspira ...orice!Are de asemenea multe avantaje:
a)ceramica de foarte buna calitate
b)imprimare extraordinara
c)rezistenta maxima
d)capacitate 260 ml
Pusculita personalizata este acum la reducere. Daca va grabiti o puteti cumpara la 29,99 lei !
Telefon:07XXXXXXXX.
2 5 2