Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-10T22:23:36+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T22:24:29+02:00
Fie b1, b2, b3,...,b11 inaltimile baietilor.
 \frac{b1+b2+b3+...+b11}{11} =174 => b1+b2+b3+...b11=1914 (cm)
Fie f1, f2, f3,...,f16 inaltimile fetelor.
 \frac{f1+f2+f3+...+f16}{16} =165 = f1+f2+f3+...+f16=2640 (cm)
Media inaltimilor elevilor este :  \frac{Suma.inaltimilor.elevilor}{numar.de.elevi}  \frac{b1+b2+b3+...+b11+f1+f2+f3+...f16}{11+16}  \frac{1914+2640}{27} =  \frac{x}{y} = \frac{4554}{27} =168,(6) (cm).
4 5 4