Răspunsuri

2014-11-10T22:19:55+02:00
Dimineata, furnica se trezeste, fuge repede in bucatarie si pune ibricul pe aragaz.
Apoi, se duce in dormitoarele micilor furnici si le trezeste ca sa se spele, sa manance si sa plece la scoala.
Dupa ce termina cu furnicutele, se apuca de trebaluit prin casa: aeriseste, scutura covoare si asternuturi, matura si, spala pe jos.
Cand se apropie pranzul, furnica da fuga la piata, face cateva cumparaturi si pregateste masa pentru micile furnici ce urmeaza sa soseasca de la scoala.
Seara, furnica mama cade franta de oboseala, dar multumita ca a fost de ajutor familiei ei.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T22:30:30+02:00
   Era dimineata. Albina iesi din stup.
   O lua drept inainte si vazu un camp plin de flori. Se apuca de cules polenul si termina foarte repede.
   Se duse inapoi la stup si il vazu pe trantor.
  -Hei, albino, ai muncit?
  -Cum sa nu muncesc. Dar cu ce vrei sa traiesc pe timpul iernii?
  -Nu imi pasa, eu ma relaxez.
  -Trantorule, lenesule. Vrei sa mori de foame?
  -Nu-i problema. O sa ma cobor la furnica si o sa o rog sa ma imprumute.
  -Cum sa-i ceri furnicii?Dar tu esti greier?
  -Nu. Dar sunt frumos si o sa ma imprumute!
  -Oooof......Ai sa vezi tu la iarna...Vai de tine...