Sa se afle perimetrul unui dreptungi care are: a).aria de 0,56 dm² si l=7cm
b). aria de 27cm² si l= 75% din L

2
A=LXl, 27=3L/4XL, 3LPATRAT/4=27
L PATRAT=27X4/3=36,
L=rad.din 36=6 cm
l=3L/4=3x6/4=4,5 cm
P=2(6+4,5)=2x10,5=21 cm

Răspunsuri

2014-11-10T22:20:23+02:00
A) l=7 cm= 0.7 dm
A= 0.56dm²
A= L*l
0.56 dm²= 0.7*L
L= 0.56: 0.7=0.8
P= 0.8+0.8+0.7+0.7=3

si al b) e cam la fel


Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T22:23:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) 0,56 dm² = 56 cm²
     56/7= 8 cm
     (7+8) x 2=30 cm

b)  L x 75% din L=27
     Lx75L/100=27
     75 L²/100 = 27
     L=√2700/75=√36=6 cm
     l= 6 x 75% =4,5 cm
perimetrul= (4,5+6)x2=21 cm
1 5 1