Răspunsuri

2014-11-10T22:08:06+02:00
Lexicale-tusinat,botfor,pecete,harapnic
morfologice-ros,incalica
fonetice-manica,aista,parete

daca te-am ajutat sper sa primesc un multumesc!!!

27 4 27
apropo astea le-am facut cu profa in clasa
ne-a zis ea cum sunt
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T22:11:01+02:00
Lexicale-tusinat,,pe cete,harapnic,incalica
morfologice-ros,botfor
fonetice-manica,aista,parete
11 4 11