Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T21:54:44+02:00
Divizorul unui numar este numarul mai mic care se imparte la acel nr . ex : divizori 15= 1, 3, 5,15
1 5 1
2014-11-10T21:58:44+02:00
Dacă a este un număr întreg vom numi numărul b divizor al lui a dacă există numărul c întreg astfel ca a = b . c și scriem b | a, de asemenea c | a.
divizor unui nr este nr. la kare numarul dat se imparte de ex divizor lui 20 sunt 2 10 5, 1 20