Ajutatima la 1 exercitiu de la matematica......................... deci exercitiul 1 spune asa
1. Se dau numerele;28,35,49,120,1294,2373,5401,145 340,225 035 a)scrieti numerele divizibile cu 2 dintre numerele de sus. b)scrieti numerele divizibile cu 5 dintre numerele de sus. c)scrieti numerele divizibile cu 10 dintre numerele de sus.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T21:51:13+02:00
A) 28, 120, 1294, 340,
b) 35, 120,145, 340, 225 035
c)120, 340,
2014-11-10T21:52:10+02:00
Numerele divizibile cu 2 : 28, 120, 1294, 340.
Numerele divizibile cu 5 : 35, 145, 225, 135 
Numerele divizibile cu 10 : 340, 120.