Răspunsuri

2014-03-06T16:09:41+02:00
Monovalente:hidrogen,sodiu,potasiu,rubidiu...
divalente:calciu,magneziu,bariu...
trivalente:aluminiu,bor,fosfor,azot
tetravalente:carbon,siliciu,germaniu
zerovalente nu exista
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-06T16:13:24+02:00
Chiar ieri am facut lectia :
Divalente:Magneziu si Calciu
Trivalente:Aluminiu si Galiu
Monovalente:Litiu si Taliu
Zerovalente:Heliu si Neon
Tetravalente:Carbon si 
silicon



taliu este in grupa III a
Taliu se aflat in grupa 13 si este intr-adevar trivalent !