Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T21:22:57+02:00
Schiţa este operă epică de mică întindere, cu o acţiune simplă, în care autorul înfăţişează un moment semnificativ din viaţa unuia sau mai multor personaje.
Poate sa imi dea cineva un raspuns corect?
Schița este o operă epică, în proză, de dimensiuni reduse, cu o acțiune restrânsă la care participă un număr mic de personaje, surprinse într-un moment semnificativ al existenței lor, într-un timp relativ scurt.
Ms e cel mai bun raspuns pacat ca nu pot sa iti dau tie punctele
2014-11-10T21:23:39+02:00
Desen, sculptură, plan arhitectural în care autorul conturează în linii mari și caracteristice un subiect care îl preocupă (și care servește la realizarea formei definitive)