Răspunsuri

2014-11-10T21:22:22+02:00
Avantaze: ajuta la aflarea informatiei, a cumpara onlin ,  ajuta la un birou pentru a lucra Dezavantaje: poate crea dependenta, poate consuma mult curent sper ca tam dat cateva idei 

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T21:25:08+02:00
Avantaje: este ușor transportabil, are majoritatea capacitatilor celui stationar, independență de utilizare - are baterie personala, spațiu ocupat redus, consum redus de energie, funcționare silențioasă, ect.

Dezavantaje: performanță scăzută - nu are aceleași capacități ca cele staționare, garanție oferită scăzută, se încălzește repede - culer slab, ect.
2 5 2