Răspunsuri

2014-11-10T21:06:59+02:00
Padure,copaci,animale,pasari,ciuperci
Mulţumesc
cu placere
ceea ce tia zis este complet gresit
Ştiai. Am cautat În cartea De romana Ce este familia lexicala Şi Ai Ştiai corect tu
sa iti zic sau nu am trecut si noi tema aceasta si o ma in caiet
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T21:07:05+02:00
`copaci,iarba,tufisuri,animale..
PADURE PADURICE PADURAR PADUREASA PADURARI
asta este familia lexicala
Mulţumesc
Cu placere :3
ai gresit