Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T21:04:07+02:00
Deplasarea  este în fizică, o schimbare de poziție a unui corp în raport cu timpul.
2014-11-10T21:05:17+02:00
Deplasarea reprezintă un vector care descrie schimbarea poziției unui punct material în decursul unei perioade de timp. Din punct de vedere geometric, deplasarea reprezintă cea mai scurtă distanță dintre două puncte, fiind independentă de cadrul referențial. Dacă punctul A are vectorul de poziție rA = (xA,yA,zA) și punctul B are vectorul de poziție rB = (xB,yB,zB), atunci deplasarea rAB de la A la B este dată de expresiași având modulul: