Răspunsuri

2014-11-10T20:58:06+02:00
Buna!
Mie imi plac mai multe feluri de prajituri.
Dar cel mai mult imi place o prajitura numita'Foi de Tort'.
Sincera sa fiu nu prea stiu sa o fac.
Si daca nu o fac eu mi-o face mama.
Dar...ca un sfat ti-as spune ca negresa este la fel de buna. :(
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T21:02:01+02:00
My favorite food ... it's ... well I love barbecue, salads, ... and smoked bone broth.Tu trebuie sascri sh sa descri mancarea ta preferata.
1 5 1