Răspunsuri

2014-11-10T20:55:22+02:00
Celula animala nu are vacuole , cloroplastre cu clorofila...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:57:48+02:00
-celula vegetala prezinta cloroplaste , cea animala nu
-in celula vegetala glucoza este depozitata sub forma de amidon , spre deosebire de cea animala unde se depoziteaza sub forma de glicogen.
-celula vegetala se gaseste perete celular, la animala nu

1 5 1