Răspunsuri

2014-11-10T20:56:14+02:00
Este vorba despre socializarea celor mici. Se joacă între ei deoarece se simt în siguranță cu cei de aceeași vârstă,fără îngrădirea impusă de cerințele adulților.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:57:06+02:00
Copiilor le place să îşi petreacă timpul împreună deoarece sunt copii, au nevoie de joacă, de distracţie, sunt de aceaşi vârstă(aproximativ), deci se înţeleg.
1 5 1