Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T15:57:03+02:00
Notezi sirul de rapoarte egal cu k => x = 3k, y = 7k, z = 11k; 
le inlocuiesti in x+2y+3z=200 => 50k = 200 => k = 4 => x = 12, y = 28 si z = 44;
Bafta!
2 5 2
2014-03-06T16:16:20+02:00
Din acele rapoarte scoti pe z si pe y in functie de x:
y=7x/3; z=11x/3;
Apoi inlocuiesti z si y si faci o ecuatie in x:
x+2*7x/3+3*11x/3=200
⇔x+14x/3+33x/3=200⇔(3x+14x+33x)/3=200⇔50x=600⇔x=12
⇒y=7*12/3=28
⇒z=11*12/3=44
la mate info mergi la liceu?
cred ca da sau ma duc la liceul militar di alba iulia
de la alba iulia
ok
la ce liceu esti??