Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-10T20:51:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mihai Eminescu :
nascut    ⇒15 ianuarie 1850
de
cedat   ⇒15 iunie 1889
A trait doar 39 de ani, a murit de boala. Se mai spune ca a fost o greseala a medicilor in legatura cu diagnosticul ... dar nimeni nu stie adevarul.
1 5 1
2014-11-10T20:51:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mihai Eminescu s-a nascut in 1850 pe 15 ianuarie si a murit pe 15 iunie 1889. 
Cauzele mortii nu sunt precise, oricum cauzate de o boala. Unii spun ca de sifilis, altii din cauza drogurilor..., insa cea mai des intalnita este cea cea de alienare mintala...