Răspunsuri

2014-11-10T20:45:17+02:00
Culoarea magenta este un purpuriu deschis si se obtine din rosu si albastru.
rosu magenta este culoare primara
mersi
N-ai pentru ce! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:49:15+02:00
Culoarea magenta se obtine , din cate stiu , cu rosu si albastru . Arata ca un roz spre mov . Sper ca te-am ajutat!
da toti mat-i ajutat
multumesc frumos la toti
Cu multa placere !