Răspunsuri

2014-11-10T20:37:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Maria si Alina,cele doua colege de clasa se intalnesc la biblioteca :-Buna Maria, ce faci?-Salut, Ioana.Am venit sa imprumut o carte de la biblioteca.Tu?-Si eu sunt aici sa returnez cartea pe care doamna invatatoare ne-a pus sa o citim,pentru ca am terminat-o de citit si vreau sa imprumut alta.Tu ai citit-o?-Sigur! Finalul m-a surprins,atunci cand Nica este prins asupra borcanului cu smantana,bietul de el!-Amintiri din copilarie este o carte foarte buna,scrisa de un scriitor foarte renumit.-Adevarat,Ion Creanga este cel mai bu scriitor al tarii noastre.Dar acum,ce carte vrei sa imprumuti?-Pai cred ca o sa iau "Fram ursul polar".Dar tu?-Eu, inca nu stiu.-Bine, atunci ne vedem maine la scoala.Pa!-In regula,pa-pa !
51 4 51
Vezi ca sunt liniile de dialog acolo nu am mai scris cu alineat :(
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:42:54+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Salut.
-Salut!
-Ce faci?
-Bine uite acuma merg acasa.Tu ce faci?
-Am fost pana la biblioteca.
-Ce carte t-ai luat?
-Ceva despre anatomie.
-Sa imi zici numele ca vreau sa o citesc si eu.
-''Totul despre corpul uman''.
-Multumesc.Hai ca te las trebuie sa plec.
-Bine.La revedere.
78 3 78