Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:36:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
7+2x+6x=63
7+8x=63
8x=63-7
8x=56
x=7
2014-11-10T20:37:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2x+6x face 8x 
Ramane 7+8x=63       Scadem 7
Avem 8x=56
x=56/8
x=7
1 1 1