Răspunsuri

2014-11-10T20:37:37+02:00
Genul liric- cuprinde operele literare in versuri inca re sunt exprimate in mod direct gandurile si sentimentele autorului prin intermediul eului liric
Genul  dramatic- cuprinde operele literare care vor fi prezentate pe scena unui teatru. Este impartita pe tablouri, acte si scene.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:51:35+02:00
Gen literal-concept ce reuneste opere asemanatoare prin modul de structura a textului literar, prin felul in care autorul se comunica pe sine, fiind sau nu prezent ca personaj.
Genul liric cuprinde operele literare în care sunt exprimate direct (spre deosebire de genul epic) gândurile, ideile și sentimentele autorului prin intermediul eului liric.
Genul dramatic cuprinde totalitatea operelor scrise pentru a fi ulterior reprezentate pe scena unui teatru
2 5 2