Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:39:20+02:00
- Buna ziua apa!
- Buna sapunule. Ce ai mai facut azi? Ce se mai aude nou la tine?
- Astazi am fost de folos la cimp, am ajutat niste copilasi sa se spele de noroiul groaznic care e afara. Sunt cam obosit.Suratele mele au fost impartite la niste copii care nu au grija de ei si imi cam fac griji petru ele. La tine ce se mai aude?
- Cam nimic nou. Astazi am ajutat un copil insetat. Degraba cred ca impreuna cu familia mea vom uda cimpiile Romaniei caci e cam arsita si nu prea cresc plantele. Mi-a facut placere sa te vad dar trebuie sa plec. Mai vorbim. La revedere.
- La revedere.

1 5 1
2014-11-10T20:48:42+02:00
-De un timp Ana nu se mai spala cu mine .                                                          - Asta nu ii face bine sanatatii ei . Tu ai un parfum frumos mirositor . De ce nu se mai spala oare cu tine ?                                                                                      -Nu este suficient de atenta si asta nu imi place deloc .                                         -Trebuie sa gasim rezolvarea acestei probleme !                                                 -Cu siguranta o vom gasi noi .Pe curand !                                                            -Pe curand !