Am nevoie de diferente si similitudini dintre cuvintele liber si stabil....Se ofera 99 puncte

2
în comun poți avea foarte multe!!
Poți citi ceva în comun,sau sa faci o casa de hartie in comun!!:)
am nevoie si de diferente dar si ce au in comun
Gabriela , ,, comun ,, in acest context se refera la asemanari :D
da

Răspunsuri

2014-11-10T20:41:18+02:00
Liber - stabil 
diferente liber - ,, calatoreste ,, pe oriunde 
diferente stabil - sat intr-un singur loc 
 asemanari  - nu am gasit scuze 
 Stiu ca este un raspuns relativ confuz dar sper ca ti-a fost de folos 
Mariana , scuze ca iti reprosez asta , dar chiar nu este frumos :( ( eu doar iti dadeam un sfat , chiar nu stiu ce a fost atat de GRAV pentru a fi raportata ... toti ma raporteaza ca dau raspunsuri :| =]] ) va rog incetati cu astea :((
Tu ai raportat mai =]]] se vde daca dai in jos .. in fine lasa , nu-i nimic
vede *
nu eu sincer
ok , bine , nu-i nimic stai linistita :)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-10T21:26:43+02:00
Diferente(2):
1)liber=independent
stabil=la locul lui
2)Omul liber face ce vrea el, pleaca oriune, vine cand vrea.
Omul stabil se numeste stabil pt. un motiv:ramane unde s-a stabilit
Asemanari(1):
1)Ca parte de vorbire, sunt amandoua adverbe de mod.
Cam asta e tot la asemanari, avand in vedere ca au sens aproximativ opus...

2 5 2