Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-06T15:42:58+02:00
Ce functie are sotul lui Zoe Trahanache?
Cum se numea gazeta la care era director/proprietar Nae Catavencu?
Cine povesteste despre tradare in sanul partidului? 
De cand era Dandanache in partid?
Ce replica foloseste Cetateanul turmentat, / da citatul 
Care este ticul verbal a lui Pristanda?
Cate steaguri numara de fapt Pristanda?
Care este ticul verbal a lui Trahanache?
Ce promisiune face Nae Catavencu dupa alegeri? si cui?
Care este semnificatia numelor personajelor in piesa O scrisoare pierduta?

presupun ca sunt destul de grele
16 4 16
2014-03-06T15:43:58+02:00
1)Ce fel de scrisoare era?Ce simbolizeaza aceasta scrisoare?
2)De la cine era scrisoarea si cui ii e destinata?
3)Ce doreste Caragiale sa demonstreze din aceasta comedie(referitor la societate)?
4)Ce semnifica cetateanul turmenatat(pe cine reprezinta)?
5)Ce rol are comedia?

5 3 5