Răspunsuri

2014-11-10T20:30:22+02:00
1.Heterotrof
2.Saprofit
.3.heterotrof saprofit
 

Sper ca te-am ajutat
ma esti palit de aviane????
P.S. avioane??
pai aste-as bacteriile de la palnte,trebuia sa spui de care bacterii frate
trebuie sa le caracterizezi!!!nu sa le enumeri!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:30:57+02:00
Bacteriile sunt microorganisme procariote monocelulare, care formeazădomeniul Bacteria (Eubacteria). Anterior, ele erau incluse în regnul Monera alcătuit din două încrengături: Schizophita sau Bacteriophyta (bacteriile) și Cyanophyta (algele albastre-verzi). Bacteriile sunt cele mai vechi forme de viață, foarte răspândite în aerapăsol, pe obiecte, alimente și organisme.
3 5 3