Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:48:57+02:00
Tema intelepciunea: ``intelepciunea trebuie castigata prin merit. Nimeni, oricat de mult l-ai respecta, nu ti-o poate darui``

imi mai scrii macar inca 1 te rog..!
tema frumosul: ``socoteam frumosul o categorie lipsita de semnificatie, ceva care era pur si simplu frumos, fara cap si fara coada.``
2014-11-10T21:00:49+02:00
                                                 toamna

a sosit toamna iar frunzele ruginii cad in adierea vantului rece de toamna.este inarat siploua.soarele abia se zarerste iar pasarelele pleaca in tarile calde.