Răspunsuri

2014-11-10T20:29:30+02:00
Nu, intr-o prietenie cautam incredere, respect si foarte multa sinceritate... sunt foarte multe persoane care fac aceasta greseala, de ce as fi prietena cu tine? aa ca imi poti da diferite lucruri?... nu...  sicer, eu vreau sa fiu prietena cu cineva care nu cauta ceva special la mine, eu vreau doar sa am incredere in el/ea si invers :) 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:38:11+02:00
Inte-o prietenie niciodata nu o sa urmarim banii. Prietenia inseamna sinceritate,iubire,comunicare. Singurul lucru bun la bani este ca te poti intretine,doar ca rasa umana are nevoie de cineva care sa ii fie aproape. Atunci cand un om cauta la persoana de langa el doar bani,inseamna ca acea persoana nu merita o prietenie si nici macar respect. (Asta este parerea mea. Depinde cum esti tu ca persoana. Sper ca ti-am fost de ajutor! :) )
Multumesc !
Cu placere! :)
Accepta-mi cererea ! :)
Vreau sa fim prietene. Scuze ca nu ti-am trimis mesaj dar nu stiu cum. nu merge. :(