Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:30:59+02:00
 Mon nom est Maya et mon frère Stefan .Sur ma maman et papa appelée Ana Popescu Alin Popescu . Maria et Stefan Popescu tatalui.Mihai sont mes grands-parents de mon oncle et ma tante Alina est .Andrei est meu.Maria cousin est mon cousin .Mihai est le frère de mon père .

****Eu ma numesc Maya iar pe fratele meu Stefan
.Pe mama mea o cheama Ana Popescu iar pe tata Alin Popescu.
Maria si Stefan Popescu sunt bunicii mei din partea tatalui.Mihai este unchiul meu iar Alina este matusa mea
.Andrei este verisorul meu.Maria este verisoara mea
.Mihai este fratele tatei.


nu prea ai scris bine.. dar merge mersiii
mersi..:))))))) poti schimba numele daca vrei
2014-11-10T20:31:36+02:00
Le grands-parents les parents l'oncle-le tante le cousin-lecousine la soeur
1 5 1