Răspunsuri

2014-11-10T20:21:45+02:00
361=19    529=23  729=27  196=13    625=25  484=22    841=29    784=28   324=18    169=13    961=31    1089=33     2304=48     168141   11449=107      3969=63      82944=288         186624=432         1016064=1008
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:24:37+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
√361=19
√529=23
√729=27
√196=14
√625=25
√484=22
√841=29
√784=28
√324=18
√169=13
√961=31
√1089=33
√2304=48
√1681=41
√11449=107
√3969=63
√82994=288
√186624=432
√1016064=1008

Placerea mea! :)
1 5 1