Răspunsuri

2014-11-10T20:07:31+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:11:10+02:00
         Catelul Bobby

Catelusul interactiv cu 3 functii distincte. Coletul are 3 fluiere fiecare cu alta functie
albastru;catelul umbl.Daca fluieri Bobby va veni la tine rosu; catelul isi  misca coada si te saluta, galben catelul isi misca botul,urechile si latra.
Varsta recomandata +3ani
Multumesc aveam nevoie si repede
si mai scrie si pretu la jucarie