Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:05:28+02:00
1.Sa se calculeza masa de NaOH, car rezulta in reactia dintre 92g Na si H2O. 
Cati moli de apa s- au folosit?
2.  
4 g sare de bucatarie, cu 10% impuritati insolubile, se dizolva in apa si se obtine o solutie de concentratie 14%. Ce volum de apa a fost necesar(densitatea = 1g/cm cubi)
3.
Peste 200 g solutie 15 % se adauga 150 g apa. Solutia se dilueaza sau se concentreaza ? Ce concentratie va avea solutia obtinuta ? 
Facem probleme gen: ce concentratie are solutia obtinuta prin amestecarea a 200 grame solutie bla bla...
Se amesteca 80g solutie acid sulfuric de c=45% cu 40g solutie hidroxid de natriu de c=40%:
a)compozitia procentuala a solutiei rezultate dupa neutralizare
b)raportul molar al substantelor din amestecul final
c)procentul de sodiu din solutia finala
de acestea.?:)
cam asa ceva. Multumesc frumos ! :)
Cu placere .!
2014-11-10T20:13:36+02:00
1. Cata soda contin 580 g solutie de concentratie 2%?
*Rezolva*
2.Cata apa trebuie adaugata la 160 g solutie de concentratie 20% pt a i se reduce concentratia la jumatate.
*Rezlova*
3.Precizeaza felul proprietatii:fizica sau chimica.
a) Piatra vanata este solubila in apa.
b)Putrezirea lemnului.
c)Hartia are proprietatea de a arde .
d)Dioxidul de cabron este un gaz color.
e)Fierul are proprietatea de a fi atras de magnet.
f)Cuprul are proprietatea de a cocli.
g)Mercurul este lichid , la temperatura obisnuita.
1 5 1