Răspunsuri

2014-11-10T20:00:40+02:00
(x/11-4)ori 1/3-55=4/+55
x/33-4/3=59
x/33=59+4/3
x/33=177/3+4/3
x/33=181/3
x=181/3 ori 33
x=5973/33
x=1991
ce inseamna bara?
supra adica x pe 33,linia de fractie
acolo la 177/3 am amplificat 59 cu 3 ca sa aduc la acelasi numitor
nu am invatat asa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:14:39+02:00
(X:11-4):3-55=4 
(x:11-4)=4+55
(x:11-4):3=59
x:11-4=59*3
x:11-4=177
x:11=177+4
x:11=181
x=181*11=1991
Verificare(1991:11-4):3-55=(181-4):3-55=177:3-55=59-55=4

(x-1)(x+3)=0

x-1=0 ⇒ x=1
x+3=0⇒ x=-3
x∈{-3;1}
1 5 1