Răspunsuri

2014-03-06T15:22:27+02:00
Peisaj frumos cu iarba verde , cer  straveziu si fluturi colorati
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T15:38:10+02:00
Peisajul pe care mi l-am ales sa-l descriu este celebrul lac al poetului Mihai Eminescu.E un adevarat colt de rai indiferent de anotimp.Cel mai mult si cel mai mult imi place cand nuferii infloresc si e incanta cu diversitatea lor ,iar soarele de sus iti zambeste si iti mangaie chipul cu razele sale calde.Pana si berzele au rolul lor .Zborul lor pare a fi un zbor de avion care decoleaza de pe o pista.Este un loc minunat de care nu te vei mai satura sa-l privesti.Cand simti nevoia sa fii singur si sa te bucuri de cadrul natural de care cu siguranta te vei simti ca intr-o alta lume,o lume doar a ta.