Răspunsuri

2014-11-10T19:51:36+02:00
Este o comparatie subinteleasa obtinuta prin eliminarea primului termen al comparatiei. Ex: Ingerasul din bratele mamei o priveste duios.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T20:02:00+02:00
Niciodata nu trebuie sa privim inapoi in trecut. Faptele odata consumate sunt uitate chiar si de ochii timpului si de mana care le-a scris. Odata cu urmatorul rasarit, o noua sansa se iveste iar durerea si bucuria de ieri pot fi reinnoite sau vindecate. Intre prezent si trecut nu se poate interveni. Exista un vid intre ele care face diferenta dintre lucrurile apuse si cele ce se invart in jurul actualului. Intre ieri si azi nu existi decat tu si Dumnezeu, singurii care puteti decide daca sa va intoarceti sau sa uitati de trecut.
3 5 3