Clasa 2 help. La un magazin de jucarii s-au adus 100 de masinute,papusi un numar triplu decat masinutelor,iar mingii cu 95 mai putine decat diferenta dintre numarul papusilor si cel al masinutelor.Cate jucarii s-au adus in total?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-06T15:15:32+02:00
1.Cate papusi s-au adus ?
 100x3=300 papusi
2.Care este diferenta dintre nr. papusilor si cel al masinutelor ?
 300-100=200
3.Cate mingii s-au adus ?
 200-95=105 mingii 
4. Cate jucarii s-au adus in total ?
 100+300+105=505 jucarii
foarte repede.Multumesc Jasminestefan
Cu placere !
2014-03-06T15:16:47+02:00
P = 100*3=300 (s-au adus 300 papusi)
m = 300-100 - 95
    = 105 (s-au adus 105 masinute)
Numarul total de jucarii= 300 + 100 + 105 = 505  
1 5 1