Am o nelamurire. Am un text in care sunt prezente idei iluministe, fiind scris de catre Romul Munteanu si nu stiu ce fel de test este: informativ, argumentativ sau reflexiv/eseistic.?

2
Comentariul a fost şters
Poti sa marchezi raspunsul ca cel mai bun? Te rogg??? : )

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-10T19:47:14+02:00
Daca sunt prezentate IDEI iluministe,  inseamna ca iti ofera informatii despre iluminism , deci e text informativ.
Hey poti sa marchezi raspunsul ca cel mai bun te rog frumosss???
Comentariul a fost şters
2014-11-10T19:50:23+02:00
E text informativ deoarece sunt prezente idei iluministe! Deci...e text informativ! : )