Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:42:58+02:00
Semantic este o ramura lingvistica care se ocupa cu studierea sensurilor cuvintelor.
Ramură a lingvisticii care se ocupă cu studierea sensurilor cuvintelor și a evoluției acestor sensuri; semasiologie, semantism. 2.(Log.) Teoria interpretării unui anumit sistem formalizat prin alt sistem formalizat. II. Adj.Care ține de semantică (I 1), care se referă la sensurile cuvintelor; semasiologic. – Din fr.sémantique. 
tu ai copiat din dex
trebuie sa scrii cuc uvintele tale ce itnelegi
2014-11-10T19:45:00+02:00
Insistent,coerent,organizat
Va multumesc :D
semantic =inteles,semnificatie, sens