Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:45:44+02:00
{3³x[(3²)²]°·3⁵}:(3⁵:3³)²=
{3³x[3⁴]°x3⁵}:(3⁵⁻³)²=
{3³x3°x3⁵}:(3²)²=
{3³⁺°⁺⁵}:3⁴=
3⁸:3⁴=3⁸⁻⁴=3⁴=81
2014-11-10T19:51:57+02:00
{3³x[(3²)²]la puterea0 x 3 la puterea 5 }:(3 la puterea 5 : 3³)²=
[3³x(3 la puterea 4 ) la puterea 0x 3 la puterea 5]:(3²)²=
(3³x3 la puterea 0x 3 la puterea 5 ):3 la puterea 4=
3 la puterea 8 : 3 la puterea 4= 3 la puterea 4
                                         
                                                                R: 3 la puterea 4=81
Sper ca te-am ajutat!


1 5 1