Răspunsuri

2014-11-10T19:37:30+02:00
Bucuriile toamnei - Covorul gros de culori aramii lasa pomii desfrunziti si mai batrani cu un an.Pasarile infrigurate s-au adunat in carduri mari si si-au luat ramas bun de la cuiburile si copaci in care au cuibarit,de la oamenii din imprejurimi,de la tot ce le-a adus bucurii si si-au luat zborul spre tari calduroase unde vor locui pana la trecerea iernii.

Bucuriile toamnei - Prunii,merii,perii si alti pomi din livada deschid ochii uimiti si se scutura zgribuliti de frigul de afara, intrebandu-se-ntre ei "nu cumva e iarna?".Un gutui mai marunt dar mai bine imbracat le spuse "ca-i toamna si ca a venit vremea sa arate fiecare ce-a facut toata vara".Se scuturara,iara infrigurati si crengile lor imbelsugate de rod,umplu cu varf cosul toamnei.
Pe mine?
nu pe tine pe fta care am ajutato
nu pe tine pe baiatul pe care l-am ajutat
Aaaa ok
mersi mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:40:22+02:00
Oamenii vin incarcati cu saci din campii imbelsugate . Livezile cu mirosul dulce al fructelor a strang oamenii la cules. Covorul de frunze aurii si arginti a acoperit pamantul. Crengile copaciilor sunt goale iar , copacii par tristi. Toamna se aur si-a facut aparitia.
1 5 1