Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:36:57+02:00
35x se imparte exact la x deci x=nr par adica x={0,2,4,6,8} 35x={350,352,354,356,358}
35x se imparte exact la 2 nu la x scuze
pai daca x este egal cu 2 intr-un caz este si corect 35x se imparte lax 352 se imparte la 2 dar in rest ii gresit
2014-11-10T19:37:29+02:00
350, 352, 354, 356, 358
x trebuie sa fie numar par ca sa imparta sau se divida exact