Răspunsuri

2014-11-10T19:32:32+02:00
A+b+b+c+a+c=4340
2a+2b+2c=4340
2(a+b+c)=4340
a+b+c=
2170
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:39:02+02:00
2a+2b+2c=4340 2( a+b+c)=4340 A+b+c= 4340:2 A+b+c=2170. Iar acum inlocuim: A+b+c=2170 1331+c=2170 C=2170-1321 C= 849. B+c=1624 B+840=1624 B=1624-840 B=784 A+c=1385 A+840=1385 A=1385-840 A=545.
Da-mi te rog multumesc
Multumesc.
Multumesc ca mi-ai dat multumesc