Draga cu tarica te informez ca pe data de .... Te astept cu nare drag la marea si n-e asteptata mea zi de nastere la
Nastere la ..... La oara cu tarica te astept cu mare drag

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:26:38+02:00
Draga.....vreau sa-ti aduc la cunostinta ca pe data de ....imi voi sarbatori mult asteptata ziua de nastere si vreau sa ma bucuri cu prezenta ta pe data de ... unde vom sarbatori pe cinste.(Cam asa)
Buna dragam mea /dragul meu ...... Te invit la ziua mea de castere care se tine la ....... La ora...... Pe data de...... Sper sa poti veni te astept cu mare drag cu mult drag .....
Imi cer scuze de comentariu
2014-11-10T19:28:00+02:00
Draga cutarica, Cu ocazia onomasticii zilei mele de nastere/sau a cui vrei tu te invit sa i-ai parte la petrecerea care va avea loc(unde vrei tu) pe data de....... la ora..... Sper Sper/speram sa imi onorati aceasta invitatie si sa participat la petrecere.Va asteptam cu drag! Cu sinceritate, Cutarica
1 5 1