Răspunsuri

2014-11-10T19:17:12+02:00
Radical di 16=4
din 81=9
din 144=12
astea trebuie invatate pe derost
Explica-mi cum fac asta
astea ti le preda profu la clasa, si cu timpul o sa le reti, mai ales daca faci multe exercititi cu ele
4*4 cat face ? face 16! 9*9=81 . 12*12=144
Astazi ni l-ea predat,nu aveam cand sa le invat..Le voi invata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:21:17+02:00
Imparti numerele la numere prime de ex: imparti 16 la 2=8 care il imparti la 2=2 care il imparti la 2=2 care il imparti la 2=1 Si imparti asa la numere prime pana cand ajungi la rezultatul 1 iar grupezi in cate 2 numere acei 2 la care ai impartit.Ai patru de 2 si ii imparti in grude de doua cifre=si iti da doi de 2 pe care ii inmultesti si iti da numarul rational egal cu 4. 16 e patratul lui 4 81 e patratul lui 9 144 e patratul lui 12