Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:12:27+02:00
Ridichea
Are
Doar
Aspect
Colorat
Incolor
Natural
Alb
2014-11-10T20:05:11+02:00
R aritate                                                                                                            A mabil                                                                                                             D ezirabil                                                                                                           A  cerb                                                                                                              C  uriositate                                                                                                       I pocrizie                                                                                                     N eologism                                                                                                        A  dorabil        
2014-11-10T20:05:12+02:00
R aritate                                                                                                            A mabil                                                                                                             D ezirabil                                                                                                           A  cerb                                                                                                              C  uriositate                                                                                                       I pocrizie                                                                                                     N eologism                                                                                                        A  dorabil