Răspunsuri

2014-11-10T19:06:57+02:00
Toamna este anotimpul roadelor bogate si al harniciei. Gospodinele lucreaza neincetat ca niste furnicute pentru a conserva legumele si fructele pentru iarna ce va veni. Sunt ca niste robotei, nu stau o clipa, camarile si pivnitele vor fi pline.
         Toamna este anotimpul romantismului si al melancoliei. Desi este un anotimp ploios, nimic nu se compara cu peisajele de vis pe care ni le ofera cu darnicie. Frunzele ruginii si un covor multicolor bucura privirea oricui. Copacii imbatraniti de toamna inca mai spera sa-si recapete verdele frunzisului. Pasarile calatoare au plecat de mult spre zari mai calde.
            In curand va veni iarna geroasa.

13 4 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:11:01+02:00
Este sfarsit de toamna.Frunzele ruginii isi iau zborul de pe crengi si incep sa danseze in atmosfera scaldata in ultimele raze de soare. Iarna va veni in curand, iar frigul va izbi cu putere peste crengile copacilor, aplecandu-i spre pamant. Iarna inca v-a lasat pe voi ,frunzele, sa ma popositi putin in aceasta lume, dar dupa cateva zile veti forma un covor, asternut la radacinile copacilor.
Sper ca te-am ajutat!
16 4 16