Răspunsuri

2014-03-06T14:31:40+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Zalmoxis era cel mai mare zeu al geto-dacilor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T14:32:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Zamolxe ( zalmoxis)          
ms
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters