Răspunsuri

2014-11-10T19:02:56+02:00
Draga  (numele colegului pe care il vrei)  ti-am scris acest bilet cu ocazia de ati multumi pentru cartile imprumutate iti multumesc foarte mult ca ai facut un cest minunat cu drag colega ta (....)

45 3 45
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:02:56+02:00
      Dragă Mihai,

  Îţi mulţumesc pentru cărţile de biologie şi de fizică pe care mi le-ai împrumutat săptămâna trecută.Mi-au fost de mare folos şi datorită lor am obţinut rezultate mai mari la extemporale.
                                                                  Colegul si prietenul tau,
                                                                              Andrei.
52 3 52
Multumesc pentru cartile de matematica si limba romana mi-ai fost de folos.Am dat examenele de nota 10 .