Va rog sa ma ajutati trebuie da analizez verbul din propozitia : intr-o zi , veti intelege atiiudinea prietenilor vostri . Dupa modelul dat : ai cules = verv, timpul trecut, persoana a 3 a , numarul singular

2

Răspunsuri

2014-11-10T18:56:09+02:00
Veti intelege = verb , timpul viitor , persoana a 2-a , numarul plural
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:58:48+02:00
 intelege=verb,timpul viitor,persoana a II-a,nr.plural
2 5 2